I met a really nice Swedish person on Omegle! :)

I honestly just expected, well, the normal stuff you see on Omegle, like guys asking for nudes and stuff, but I thought, it might be fun and I'm so glad I tried it! Here's the chat, but censored personal info!

I hope it wasn't terribly obvious I was getting a lot of help from google translate... my swedish isn't very good at all yet lol.

I was so embarrassed to live in america I just said I was in canada. Sorry for the white lie lol.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You both speak the same language. (Select "English" from the menu in the corner to disable.)

You: hej

Stranger: Hej

You: Hur mår du?

Stranger: Bra tack. Hur mår du?

You: bra tack

Stranger: Härligt att höra :)

You: tack

Stranger: Vgd?

You: vad?

Stranger: Vad gör du?

You: förlåt, jag lär mig svenska, så min svenska är inte bra

Stranger: De är ingen fara :)

You: :)

Stranger: Vart kommer du ifrån? Vilket land?

You: kanada :)

Stranger: Wow vad coolt :)

You: och du

Stranger: Är ifrån Sverige

You: oh, ja ... jag var dum haha

Stranger: De är lugnt :)

Stranger: Hur länge har du bott i Sverige?

You: Åh, jag bor inte i sverige än haha

Stranger: Vill du?

Stranger: Bo i Sverige

You: Ja! :D

Stranger: Okej :) har du varit i sverige?

You: nej haha

Stranger: Okej. Så du lär dig svenska i Kanada?

You: Ja, på internet

Stranger: De är duktigt :)

You: tack? Xd

Stranger: :) vad gör du?

You: inte så mycket haha

You: och du?

Stranger: Har nyss vaknat. De är morgon i Sverige

You: vad coolt :)

Stranger: Tycker du?

You: ja lol

You: säger folk i sverige lol?

Stranger: Ja vissa gör det

You: okej XD

You: du är den finaste svenska personen jag någonsin har träffat :)

Stranger: Oj tack 🙈😊

You: Varsågod :>

Stranger: :)

Stranger: Vart i Kanada bor du?

You: vancouver

Stranger: Så du bor på västkusten?

You: ja

Stranger: Coolt :)

You: pratar du lite engelska?

Stranger: Är sämst på engelska :/

You: Åh XD

Stranger: Ja tyvärr :(

You: Det är okej :)

Stranger: Tack :)

You: Spelar du onlinespel?

Stranger: De närmaste jag har varit Kanada är USA

Stranger: Ne tyvärr inte. Är ingen person som gillar spel

You: Åh, jag spenderar mycket tid i USA eftersom min familj är amerikansk (vi bor bara i Kanada för att vi gillar det)

Stranger: Okej. Har du stor familj?

You: Ja :) Jag har 6 systrar och en bror

Stranger: Wow 😮

You: XD

You: ja

Stranger: De va många syskon

You: ja haha

Stranger: När jag va i USA va jag på ostkusten

You: Åh, vad coolt! Min pappa föddes på östkusten!

Stranger: Okej :) har varit NY två gånger

You: Wow!

Stranger: Riktigt cool stad

You: Ja :)

You: Gick du till Time Square?

Stranger: Vi va upp i Rockefeller center. Så vi såg den på avstånd

You: Wow :)

Stranger: Jag va dit och kollade på hockey

You: Det låter kul :D

Stranger: Älskar hockey

You: Har du varit i andra länder? :D

Stranger: Spanien, Cypern och Malta

You: Wow! :0

Stranger: :) vill åka längre bort

You: okej :>

Stranger: Vad gör du?

You: Jag är inte så bra det kan vara besvärligt ibland

You: förlåt

Stranger: Du är inte alls besvärlig. Säg inte förlåt

You: tack så mycket! :D

Stranger: :)

You: Jag måste lämna snart, det är väldigt sent just nu :/

Stranger: Vill du skriva vidare?

You: Ja :D

Stranger: På någon social media?

You: Inte mycket, vad har du?

Stranger: Snapchat använder jag mest. Om du har det?

You: Jag har snapchat :)

You: Vad är din snapchat?

Stranger: Adda mig. *snapchat*

You: Okej :)

Stranger: Du är jätte trevlig :)

You: tack så mycket! Du är alltför!

Stranger: :)

You: Jag lägger till dig på Snapchat, vi ses senare :)

Stranger: Ha det bra :)

You: Och du :)

You have disconnected.

submitted by /u/Soph19310
[link] [comments]

from ಸ್ವಾಗತ | Languagelearning https://ift.tt/2HV86sn
via Learn Online English Speaking

Comments